Vortex
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hiberna
|
Wysłany: Czw 17:47, 25 Sty 2007 Temat postu: Poradnik jak zrobić UH-makera |
|
|
więc zaczynam.. z góry mówie nie pisze jak przechodzić przez rooka.
Spis Treści:
1.Ogólne
2.Eq
3.Rody
4.Mlvl
5.Expienie
6.Summony
7.Czary
8.Kasa
1. Ogólne
żeby mieć uhmakera trzeba mieć knighta(nie trzeba ale uhy za free prawie)
żeby robić uhy trzeba mieć 24 lvl
nie będe tu opisywał jak sie robi uhy i jak sie kupuje czary bo to każdy powinien wiedzieć
2.Eq
8 level: Solider Helmet, Scale Armor, Brass Legs, Buty, Dwarfen Shield, Snakebite Rod
10 level: Dark Helmet, Scale Armor/Plate Armor, Brass Legs/Plate Legs, Buty, Dwarfen Shield, Snakebite Rod, Scarf
13 level: Dark Helmet, Plate Armor, Plate Legs, Buty, Dwarfen Shield, Moonlight Rod, Scarf
19 level: Dark Helmet, Plate Armor, Plate Legs, Buty, Beholder Shield, Volcanic Rod, Scarf
25 lvl +: Crown Helmet, Blue Robe, Plate Legs, Boh/Croco Boots, Medusa Shield/Vampire Shield, Tempest Rod(33 lvl)/ Quagmire Rod(26 lvl)
3.Rody
1. Snakebite Rod
Średnie obrażenia: 13
Zasięg: 4 Sqm
Minimalny poziom: 7
Waga: 43 oz.
Opis :
Różdżka dla początkujących druidów. Jej siła tkwi w truciźnie. Pierwsza dostaniemy za darmo, a każdą następną można kupić za 500 gp u NPC sprzedającego czary dla druidów. Niestety, NPC bedzie skłonny dać tą różdżkę tylko druidowi. Inne profesje nie mają po co prosić.
Wypada z: Ghost , Necromancer , Lizard Snakecharmer , Orshabaal , Serpent Spawn , Necropharus
2. Moonlight Rod
Średnie obrażenia: 19
Zasięg: 2 Sqm
Minimalny poziom: 13
Waga: 19,5 oz.
Opis : Różdżka dla mało doświadczonych druidów. Zadaje obrażenia od energi. Można kupić za 1 000 gp u NPC sprzedającego czary dla druidów.
Wypada z : Necropharus , Morgaroth
3.Volcanic Rod
Średnie obrażenia: 30
Zasięg: 3 Sqm
Minimalny poziom: 19
Waga: 29 oz.
Opis : Kolejna różdżka dla druidów. Siłę swą czerpie z żywiołu ognia. Można ją kupić u NPC sprzedającego czary dla druida za 5 000 gp.
Wypada z :Fire Devil , Warlock , Witch , Rahemos , Diabolic Imp
4. Quagmire Rod
Średnie obrażenia: 45
Zasięg: 3 Sqm
Minimalny poziom: 26
Waga: 26,5 oz.
Opis : Różdżka dla druidów. Zadaje obrażenia od trucizny. Można ją kupić u NPC sprzedającego czary dla druida za 10 000 gp.
Wypada z : Beholder , Lizard Snakecharmer , The Evil Eye , Acolyte of the Cult , Fury
5.Tempest Rod
Średnie obrażenia: 65
Zasięg: 1 Sqm
Minimalny poziom: 33
Waga: 21 oz.
Opis : Najsilniejsza różdżka dla druidów. Zadaje obrażenia od energi. Można ją kupić w Akademii na Edron za 15 000 gp.
Wypada z : Priestess , Marid , Quara Predator
4.Mlvl
8 lvl. 1 mlvl
10 lvl. 5 mlvl
15 lvl. 10 mlvl
20 lvl. 15 mlvl
24 lvl.(tu robimy uhy i przy tym mlvl) 25 mlvl
30 lvl. 35 mlvl
35 lvl. 40 mlvl
Mlevel jest ważny ponieważ im większy mlvl to większe hity są oraz np więcej uhamy(exura sio)
5.Expienie
8 lvl: roty, trolle
10 lvl: roty, orcki
15 lvl: dwarfy,mino,roty
20 lvl:dwarfy, roty
24 lvl+: stopujemy z expieniem tylko kupujemy czar Ultimate healing rune i robimy runki spalając soulei gdy soule sie wyczerpią expimy na rotach by odrobić soule do 100(z paccem 200) i znowu robimy uhy.
33lvl+: żeby sie wyrwać od rotów idziemy na dragi opisze tu 2 taktyki:
up/down: moim zdaniem nawet dobra metoda robimy to tak:
-gdy mamy już miejsce z dragiem najlepiej gdzie są schody
-schodizmy na dół
-czekamy aż drag przyjdzie do nas
-walimy z hmm/roda/exori vis(pacc)
-szybko wracamy żeby drag nas nie hitnął z f wave czy fb
Plusy:
+ szybko zabijamy draga
+ jeśli nie damy rady zabić draga to jak jakiś noobek przyjdzie to padnie bo drag lured xD
Minusy:
-czasami możemy dostać masakryczne combo
-brak adrelaniny(czsami jest jak nas walnie niezły combo i cała mana zejdzie z utamo vita)
-trudno sie dobija draga bo trzeba go gonić
Metoda z DS'ami
moim zdaniem najlepsza metoda żeby zabijać dragi
-schodzimy na dół i robimy ds'a
-pijemy manasy żeby mieć many na 2 DS'a
-robimy 2 ds'a
-idziemy do draga i gdy go zobaczymy lurujemy go na DS'y żeby je atakował
-atkuje draga(wtedy dsy walą) i możemy jeszcze z hmm ale bez też szybko będzie
- gdy drag zaczyna uciekać dobijamy z sd/hmm
-pamiętajmy Ihać dsy na red hp
-można jeszcze robić ihy do ihania dsów lub uhy dla knighta lub na sell
Plusy
+prawie bez straty hp
+loot sie zwaca prawie 3x
Minusy
-połowa expa z draga( 2 połowe biorą summony)
-gdy złe miejsce dobierzemy to dsy moga nas trapnąć i ded
6.Summony
Summony to czar dostępny od 25 lvl
zależnie od ilości many możemy zrobić coraz lepsze potwory
przydatne summony:
-Ghoul
przydatny tylko do stawiania knightom i palkom do skillowania
-Minotaur Archer
dobry do expienie na cycach i innych. wolny i to chyba 1 minus
-Fire Devil
dobry do pkowania
-Orc Zerk
chyba najlepszy summon pod względem ataku. minus to mało hp i mało obrony
-Monk
dobry do expienia w kopalniach i stawia sie go głównie do treningu dla knightów i palków
-Demon Skeleton
dobry do expienia na dragach
-Orc Leader
dobry na Dl'e i dragi . wali w zwarciu i z dysta
-Fire Elemental
najlepszy do pk masakryczne comba
7.Czary
nie będe sie rozpisywał tylko wypisze najważniejsze czary jakie powinno sie kupić:
-24 lvl Ultimate healing rune
-20 lvl ultimate healing
-14~ lvl exori vis/mort/flam
-25 lvl Heavy Magic Missile
8.Kasa
heh skąd mieć kase? już mówie:
-sprzedawanie addon items
- lootbagowanie wszystkiego co sie da sprzedać
- na 20 lvlu Desert Quest(10k)
- wrazie czego sprzedawanie uhów(3k bp)
Koniec
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vortex dnia Nie 18:36, 28 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|